Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат от Рено 5 и температура на таблото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    Остай друго...два реда по-нагоре съм го посочил същото и пак няма кой да го прочете......после никой не ще да помага......ми като няма кой да чете.
    То да сме само аз и ти... това с тази черта е дъвкано многократно, да не говорим, че по спомен май съм го мяркал и в user manual-a и въпреки всичко след толкова години пак има хора, които не си познават уредите по таблото. Другото, което многократно е коментирано е, че датчика специално при 156 в много от случаите показва с голямо отклонение, единственият сигурен начин да хванеш точната температура на двигателя е с multiecuscan. И аз се бях шашнал преди време, че степените на перката включват при по-различни от описаните в manual-a температури, докато не ме светнаха за шашавия датчик. И не на последно място и пак многократно коментирано... че уреда на 156 никога не заковава на 90 градуса, както е при всички останали коли, а стрелката се разхожда наляво-надясно в зависимост от натоварването на двигателя (задръствания, качване на баири или спускане, дали работи и климатика и т.н.). Външните температури вече паднаха и за тая кола е напълно нормално по табло да стои под 90 градуса, хич не ѝ се впечатлявай. Другото лято ще видиш как на моменти ще прекрачва и отвъд 90-те ако я натиснеш повече.
    Last edited by sollider; d.m.y г., 01:19.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

    Comment


    • #17
      Наскоро ми се наложи да меря температурните прагове на включване на вентилатора (според ECU - то) на 156 1,8 CF3.

      Първа степен: 97 гр.
      Втора степен: 102 гр.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        По спомен май са същите и за JTD 8v.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #19
          То за всички май са това температурите,относно включването на степените на перката/ите.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            То за всички май са това температурите,относно включването на степените на перката/ите.
            Така е. Сегментите и на бензина и на дизела са от едни и същи материали, с един и същи коефициент на термично разширение. Затова и при почти всички автомобили температурните граници на работна и критична температура са в близки граници.
            Колкото до това, че "никой не чете" за чертичката, не смятам, че стойността ѝ е основната идея на темата. Посочил съм я за ориентир и, както съм писал, аз (а и голяма част от останалите, както и авторът на темата) го оприличавам на 70. Не съм отрекъл ничие твърдение за 80, нито съм опитвал да опровергая някого
            Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9JTD, вътрешен фейслифт.

            Comment


            • #21
              Радвам се,че всичко е ясно. Колегата sollider е пояснил доста изчерпателно какво имах предвид
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment

              Working...
              X